Pages

Wednesday 21 March 2012

mY SouL To TaKe ~

***
Td panas sangat tp sekarang mendung je..bagus lah sbb dri td aku mandi peluh je ni. Hujan kan rahmat dr ALLAH SWT kan. So panas ke hujan bersyukur je lah ye..hehehee. Tajuk kat atas tu mcm seram je kan??? Memang pun. Mase aku nk beli tiket wayang tu pun aku rase cite ni mesti seram dan gempak. Maklum lah time cite ni release aku tgk dgn aku punya eHem ehem..( Faham faham lah ye). Lagi lah best kan bile tgk cite ni dgn die. Jalan cite ni mmg agak menyeramkan lah sbb serial killer tu bunuh mangsa mangsa die.memang betul betul ngeri. Cite ni byk membuatkan aku terkejut tau tak.die punya sound effect pun ngeri betul. Tapi cite ni ade jugak lah aksi yg boleh buat aku ketawa.hehee. Jalan cite ni best..aku suka.aku tak tau lah korang suka ke tak tapi cite ni pun ade pengajaran jugak. Aku tak dapat nk bgtau korang pembunuh ni manusia or.... Faham faham lah ye. Ngeri aku nk sebut.korang tgk lah sedikit info dan gambar gambar dari sedutan cite yg penuh dgn aksi ngeri ni. Tengok jangan tak tengok. Rugi kalau tak tengok.


GENRE: HORROR,DRAMA,tHRILLER,MySTERY
DIRECTOR: Wes Craven
RELEASE DATE: 8 oct 2010
STARRING: Max THieriot, John magaro, Denzel Whitaker,Zena Grey



~ A serial killer returns to his hometown to stalk seven children who share the same birthday as the date he was allegedly put to rest.....~



QUOTES: if things get too hot,just turn on the prayer conditioning~

3 comments: